Кількість
|
Вартість
|
||
|
Це нова модель для повсякденного використання та туризму. Невибаглива та ремонтно-придатна, але при цьому досить легка велосипедна вилка з повітряною пружиною. Це повний прототип моделі Recon, тільки з діаметром ніг 30 мм, але дешевше майже вдвічі. Ноги з тефлоновим покриттям створюють чудове ковзання.
Вилка Rock Shox JUDY Silver TK з налаштувань має регулювання відскоку, блокування ходу та жорсткість за допомогою тиску повітря. Цих налаштувань цілком достатньо для комфортного катання. Стандартні штани під вісь 9 мм та прямий шток 1 1/8 дюйма. Стильний та красивий вигляд прикрасить будь-який велосипед.
Особливості:
- Повітряна пружина SoloAir забезпечує можливість регулювання тиску накачуючи позитивну та негативну камери через єдиний клапан.
- Тільки для дискових гальм.
- Блокування TurnKey дає можливість керування відкрито / блокування.
- Сталеві ноги товщиною 30 мм з обробкою Fast Black поєднують у собі міцність і легкість із чудовим зовнішнім виглядом.
- Виносне блокування монетою PopLoc.
Характеристики:
- Сумісність з eMTB (15×110 мм).
- Підходить для шин розміром до 2,8 дюйма.
- Кріплення дискового гальма PM6 (direct mount 160 мм).
- Призначення: Cross Country, All Mountain, XC.
- Діаметр колеса: 27,5″ / 650B.
- Хід вилки: 100 мм, 120 мм.
- Регулювання: відскок, блокування, жорсткість пружини.
- Стандарт осі: 9QR.
- Кульовий шток: алюмінієвий, 1 1/8″.
- Демпфер: TurnKey.
- Пружина: Solo Air (повітряна).
- Офсет: 42 мм.
- Корона: алюміній.
- Ноги: 30 мм, алюмінієві.
- Штани: магнієві, з кріпленням гальма Postmount.
- Блокування: на кермі.
- Вага: 2560 г.
Технології:
Power Bulge. Посилення штанів вилки в зоні напрямних, що дозволяє збільшити жорсткість та надійність вилки.
TurnKey. Ексклюзивна технологія, яка прийде на допомогу, якщо під колесами виявиться серйозна перешкода, а вилка заблокована. TurnKey у цій ситуації дозволить вилці спрацювати та згладити нерівність.
Solo Air. Неймовірно надійна пружина повітря. Позитивна та негативна камери одночасно наповнюються однаковою кількістю повітря через один єдиний клапан, спрощуючи налаштування підвіски, що зменшує вагу та покращує роботу в порівнянні з Dual Air.