Кількість
|
Вартість
|
||
|
Коли ми створювали модель CLX 32 Tubular Disc під покришки-трубки, нам хотілося створити не просто ще одні легкі колеса для їзди в гірські перевали, ми хотіли отримати ще й дійсно видатні аеродинамічні показники. І нам це вдалося, а використання дискових гальм дозволить вам не лише насолодитися з прекрасною модуляцією та високою потужністю, а й отримати легші та при цьому міцні ободи.
Коли ми тільки розробляли цю модель, ми зосередилися на найнижчій вазі, якої могли добитися, адже низькопрофільний обід і вибирають в першу чергу за вагу. Далі настала черга аеродинаміки. Ми створили більше 150 прототипів з різним профілем, щоб знайти найбільш вдалу форму. Провівши складне комп'ютерне моделювання та витративши незліченний годинник на продування фінальних версій в нашій аеротрубі Win Tunnel, ми отримали фінальний варіант з профілем 32 мм, які показали себе краще за усіх конкурентів. Коли з висотою профілю та формою обода стало зрозуміло, ми досліджували нові можливості карбону, протестувавши більше 40 варіантів укладання шарів, добившись відчутного зниження ваги. Результатом стало те, що обід CLX 32 Tubular Disc є найлегшим у своїй категорії.
У передньому колесі CLX 32 Tubular Disc ми з'єднали обід з нашою фірмовою аеродинамічною втулкою Aero Flange (AF) за допомогою спиць DT Swiss Aero, у результаті у нас вийшло колесо з вагою 550 грамів та внутрішньою шириною ободу 21 мм. Хороша вага, але ще важливіше, що колесо має малу інерцію, що сильно полегшує прискорення та гальмування. Але навіщо такий широкий обід? Це дає три ключові переваги: по-перше, обід вийшов міцнішим, по-друге, його профіль оптимізований на роботу з сучасними, ширшими покришками та загальна форма колеса виходить аеродинамічно правильною, ну і, нарешті, з такою шириною покришка стабільніше поводиться в різких поворотах. Усе це дасть вам не лише додаткову швидкість, але й впевненість як на спуску, так і в підйомі. Кожне переднє колесо отримало легендарні підшипники від Ceramic Speed та постачається в комплекті з чохлом для перевезення, ексцентриком та безкамерними ніпелями.
Характеристики:
- Тип ободу: під однотрубку.
- Матеріал ободу: карбон.
- Гальмівна поверхня: тільки гальмівні диски.
- Висота обода: 32 мм.
- Ширина обода: 27.1 мм внутрішня.
- Напрям спиць: один хрест/два хрести (2:1).
- Кількість спиць: 24.
- Тип Спиць : DT Swiss Aerocomp (L)/Aerolite (R) T-head.
- Ніпель: DT Swiss Pro Lock hexagonal.
- Втулка: Roval AFD2, Centerlock, підшипники CeramicSpeed, DT Swiss 240, 11-швидкостей, 142 х 12 мм наскрізна вісь та швидкозйомні чашки.
- Метод складання: Hand Made.
- Додаткове устаткування: м'який чохол Roval, сталева швидкознімна вісь Roval, безкамерні ніпелі Roval, 142 х 12 мм наскрізна вісь та швидкозйомні чашки.
- Вага: 680 г.