Кількість
|
Вартість
|
||
|
Задній перемикач відрізняється високою якістю, оптимізований за вагою та підходить для дванадцяти ступенів шестерень та касет Eagle з числом зубців до 52. Він залишається дуже стабільним навіть у ендуро.
Порівняно з попередньою моделлю, архітектура клітини була змінена і тепер забезпечує точніше ведення ланцюга і навіть більш чітке перемикання передач.
Задній перемикач оптимізований для касет Eagle з 10-52 зубами, але також у поєднанні з 10-50 зубами він забезпечує таку саму видатну ефективність перемикання.
Особливості:
- Зверніться до технічних посібників SRAM та сервісних відео для правильного використання.
- Змінена архітектура клітини для оптимального напрямку ланцюга.
- Легке обладнання.
- Швидке пряме перемикання передач.
- Простий монтаж ланцюга та заднього колеса завдяки Cage Lock™.
- Колір збігається з компонентами Eagle.
Характеристики:
- Призначення: All Mountain, Enduro.
- Кількість швидкостей: 12.
- Матеріал корпусу: кований алюміній.
- Матеріал лапки: алюміній.
- Сумісність: Sram Eagle.
- Роліки: промислові підшипники.
- Найбільша зірочка касети: 52.
- Найменша зірочка касети: 10T.
Технології:
- X-Horizon™ Конструкція «прямого паралелограма» заднього перемикача X-Horizon™ обмежує всі рухи до горизонтальної осі, що унеможливлює зміщення ланцюга, а також зменшує силу зсуву. Для більш швидкого та точного перемикання конструкція зміщення верхнього шківа підтримує постійний зазор ланцюга на всіх передачах.
- Exact Actuation ™ допомагає створити більш простий та стабільний баланс між конструкцією підвіски та перемикачем, просторовою відстанню між зірочками та точним натягом. Результат: система перемикання, яка має легке, швидке і точне перемикання.
- Roller Bearing Clutch™ Завдяки новим перемикачам технологія роликових підшипників гарантує, що ролик перемикача може створювати напругу. Голкова муфта запобігає надто легкому руху вперед, ланцюг залишається натягнутим і не стосується пера рами. Таким чином, навіть без заспокоювача ланцюга, ланцюг не йде в розгойдування.
- Cage Lock™ у задньому перемикачі робить зняття та встановлення заднього колеса швидше та простіше. Просто натисніть на лапку заднього перемикача вперед (щоб зняти натяг ланцюга) і заблокуйте.
- Direct Route Technology™: трос направляється безпосередньо на задній перемикач. Результат: менше тертя, менше зусиль, більше потужності. І, крім того, пряме підведення троса менш схильне до пошкодження сорочки перемикання.