Кількість
|
Вартість
|
||
|
Неймовірно вдала модель, яка поєднує в собі легку вагу, жорсткість педалювання та красивий дизайн, що поєднує групу Sram X5.
Нова каретка GXP з технологією Gutter Seal забезпечує зменшення зносу сальників та збільшення терміну служби підшипників.
Особливості:
- Алюмінієві шатуни серії 6000.
- Повністю сумісні з усіма трансмісіями SRAM 3×9.
- Технологія: X-GLIDE ™, GXP.
Характеристики:
- Призначення: MTB, туризм.
- Сумісні з компонентами: Sram/Shimano.
- Кількість швидкостей: 3х9.
- Матеріал шатунів: кований алюміній AL-6061.
- Матеріал зірок: AL 7075.
- Конструкція: розбірна.
- Зірки: 44-32-22.
- Довжина шатунів: 175 мм.
- Сумісний стандарт каретки: GXP (BSA68/73).
- Каретка не входить.
- Вага: 921 г.
Технології:
- X-GLIDE™ це абсолютно нова геометрія ланцюга з нуля. Конструктори точно з’єднали ланцюжок різного розміру і перепроектували в тих місцях, де ланцюг взаємодіє з зубами системи. Поєднали роботу заклепки ланцюга з опорним піном ланцюга, а не з серединою ланцюгового з’єднання, в результаті відкрилися подвійні можливості перемикання.
- GXP: Конструкція каретки Gutter Seat GXP зменшує тертя, має не високу вагу та підвищує продуктивність.
- Gutter Seal забезпечує зменшення зносу сальників та збільшення терміну служби підшипників.
- При встановленні звичайних систем і без того навантажений роботою трансмісії підшипник каретки праворуч затягується ще сильніше. У GXP все інакше: затягується з лівого боку, тим самим знімаючи частину навантаження з правої та рівномірно розподіляючи її між обома підшипниками.
- Немає необхідності перевіряти бічне навантаження на підшипники після встановлення. Нема зайвого зносу. Встановлення шатунів Sram X5 набагато легше і простіше.