Кількість
|
Вартість
|
||
|
Це шосейна система, яка має ідеальний баланс між вагою, міцністю та продуктивністю. Маючи невисоку вартість не поступаються дорожчим системам. Шатуни Sram RIVAL 22 міцні та легкі, ковані з алюмінію марки 6066, мають відмінну ергономіку та елегантне оздоблення.
Зірки шатунів виготовлені за технологією X-GlideR™ – використовуючи велику жорсткість кільця (5 мм алюміній марки 7075-Т6) та заклепок з удосконаленою конструкцією, а також точну механічну обробку з ЧПУ форми кожного зуба, досягається швидкість та точність перемикання ланцюга.
Шатуни Sram RIVAL 22 оптимізовані для перемикання за допомогою переднього перемикача, що використовує технологію Yaw™, при якій рамка перемикача обертається, підтримуючи кут нахилу послідовно з ланцюгом. Завдяки цьому виходить плавне і чіткіше перемикання в будь-яких умовах і за будь-якого навантаження.
Стандарт GXP покращує герметичність вузлів каретки, знижує вагу, має довговічніші підшипники.
Особливості:
- Легкі алюмінієві шатуни, виконані за аналогією з топовими моделями і при цьому з більш приємною ціною.
- Висока продуктивність.
- Стандарт каретки GXP знижує тертя, покращує плавність ходу та продуктивність.
- У виготовленні зірки застосовано технологію X-GlideR, яка гарантує високоточну обробку кожного зубця, що забезпечує точність та швидкість перемикання.
- Шатуни мають великий запас міцності.
- Шатуни сумісні з технологією Yaw™, при якій рамка переднього перемикача рухома, щоб підтримувати оптимальний кут нахилу з кутом нахилу ланцюга.
- Кухлі каретки в комплект не входять.
Характеристики:
- Призначення: Road.
- Стандарт: GXP.
- Матеріал шатунів: алюміній.
- Матеріал зірки: алюміній.
- Сумісність: трансмісії 2х11.
- Довжина шатуна: 170 мм.
- Кількість зубів: 46/36Т.
- Кріплення зірки: 5 болтів.
- BCD: 110 мм.
- Сумісні з каретками: GXP.
- Рекомендовані перемикачі: SRAM RED® 22, Force 22 & Rival 22 Yaw™.
- Рекомендовані ланцюги: SRAM PC 1170 та PC 1130.
- Вага: 873 г.
Технології:
- Yaw ™ — рамка переднього перемикача рухома, щоб підтримувати кут нахилу з кутом нахилу ланцюга. В результаті перемикання відбувається під прямим кутом, більш точні та у поєднанні з новими шатунами RED забезпечують неперевершену перевагу у продуктивності при перемиканні.
- X-GlideR ™ — жорсткіші кільця (5 мм 7075-T6, алюміній, оброблені на верстаті з ЧПУ) оснащені заклепками з підвищеною жорсткістю та новим дизайном дизайном, що відповідає SRAM XX. Обробка на верстаті з ЧПУ дозволяє точно контролювати форму кожного зуба, нахил та кут перемикання ланцюга. Ланцюг, зірка та передній перемикач виконані у вигляді єдиної інтегрованої системи для оптимальної продуктивності.
- GXP – покращена герметичність елементів каретки, менша вага, довговічні підшипники та підвищена продуктивність.