Кількість
|
Вартість
|
||
|
Це топова модель та легенда шосейного спорту. Ця модель розрахована на використання з трансмісією 2×11.
Карбонові шатуни повністю порожнисті аж до павука. Неперевершені показники жорсткості та легкої ваги, всього 550 грам.
Технологія Exogram ™ використовує великий, порожній поперечний переріз аж до павука, мінімізуючи вагу при максимальній жорсткості.
За технології X-GlideR™ використовується високоточна обробка кожного зуба на зірці, що дозволяє отримати результат миттєвого та точного перемикання ланцюга.
Особливості:
- Легкі карбонові шатуни для шосейних велосипедів.
- Низька вага та висока продуктивність забезпечуються за рахунок використання порожнистих карбонових шатунів плоть до алюмінієвого павука (технологія Exogram).
- У виготовленні зірки застосована технологія X-GlideR, яка гарантує ретельну обробку кожного зубця, що забезпечує високу точність та швидкість перемикання.
- Шатуни сумісні з технологією Yaw™, при якій рамка переднього перемикача рухома, щоб підтримувати оптимальний кут нахилу з кутом нахилу ланцюга.
- Стандарт каретки GXP знижує тертя, покращує плавність ходу та продуктивність.
- Шатуни мають великий запас міцності.
- Каретка не входить.
Характеристики:
- Призначення: Road.
- Стандарт: GXP.
- Матеріал шатунів: спрямований порожнистий карбон.
- Матеріал зірок: алюміній серії 7000 за технологією X-GlideR™.
- Довжина шатуна: 172,5 мм.
- Кількість швидкостей: 2×11.
- Кількість зубів зірок: 52-36.
- Товщина валу: 24 мм.
- Стандарт каретки: GXP (BSA68).
- Вага: 557 г.
Технології:
- Exogram™ – нова порожня карбонова конструкція починається в шатуні і закінчується в павуці, включаючи павук. Це забезпечує оптимальне співвідношення жорсткості та ваги.
- Yaw ™ – рамка переднього перемикача рухома, щоб підтримувати кут нахилу з кутом нахилу ланцюга. В результаті перемикання відбувається під прямим кутом, більш точні та у поєднанні з новими шатунами RED забезпечують неперевершену перевагу у продуктивності при перемиканні.
- X-GlideR™ – більш жорсткі кільця (5 мм 7075-T6, алюміній, оброблені на верстаті з ЧПУ) оснащені заклепками з підвищеною жорсткістю та новим дизайном дизайном, що відповідає SRAM XX. Обробка на верстаті з ЧПУ дозволяє точно контролювати форму кожного зуба, нахил та кут перемикання ланцюга. Ланцюг, зірка та передній перемикач виконані у вигляді єдиної інтегрованої системи для оптимальної продуктивності.
- GXP – конструкція GXP Gutter Seal знижує тертя та вагу, покращуючи плавність обертання та продуктивність.