Кількість
|
Вартість
|
||
|
Це нова топова модель та легенда шосейного спорту. Ця модель розрахована на використання з трансмісією 2×12.
Поєднують у собі основну інновацію в дизайні. Передні зірки меншого розміру та ширший асортимент касет. Це призводить до більш плавного та швидкого перемикання. Покращують частоту обертання педалей та ефективність, а також забезпечують чіткі та швидкі перемикання.
Шатуни SRAM Red AXS D1 повністю порожнисті аж до павука. Неперевершені показники жорсткості та легкої ваги, всього 550 грам.
Технологія Exogram ™ використовує великий, порожнистий переріз аж до павука, мінімізуючи вагу при максимальній жорсткості.
У цій моделі використовуються зірки з технологією X-GlideR™, сумісні з технологією Yaw™. За технології X-GlideR™ використовується високоточна обробка кожного зуба на зірці. Це дозволяє отримати результат миттєвого та точного перемикання ланцюга.
Особливості:
- 2-швидкісна система передач.
- Технологія X-Range ™ дає вам більший діапазон і більш плавне перемикання передач.
- Покращене переднє перемикання для чіткого та точного перемикання.
- Унікальна конструкція передньої зірки Direct Mount забезпечує більш легкий, жорсткіший і міцніший шатун.
- Можливість модернізації вимірювача потужності з прямим кріпленням.
Характеристики:
- Призначення: шосе, гравійники.
- Стандарт: GXP.
- Матеріал шатунів: спрямований порожнистий карбон.
- Матеріал зірок: алюміній серії 7000 за технологією X-GlideR™.
- Довжина шатуна: 172,5 мм.
- Кількість швидкостей: 2×12.
- Кількість зубів зірок: 48-35.
- Товщина валу: 24 мм.
- Стандарт каретки: GXP (BSA68).
- Chainline: 45 мм.
- Вага: 540 г.
Технології:
- Exogram™ – нова порожня карбонова конструкція починається в шатуні і закінчується в павуці, включаючи павук. Це забезпечує оптимальне співвідношення жорсткості та ваги.
- Yaw ™ – рамка переднього перемикача рухома, щоб підтримувати кут нахилу з кутом нахилу ланцюга. В результаті перемикання відбувається під прямим кутом. Точніші та у поєднанні з новими шатунами RED забезпечують неперевершену перевагу у продуктивності при перемиканні.
- X-GlideR™ – жорсткіші кільця (5 мм 7075-T6, алюміній, оброблені на верстаті з ЧПУ) оснащені заклепками з підвищеною жорсткістю. Новим дизайном, що відповідає SRAM XX. Обробка на верстаті з ЧПУ дозволяє точно контролювати форму кожного зуба. Нахил та кут перемикання ланцюга. Ланцюг, зірка та передній перемикач виконані у вигляді єдиної інтегрованої системи для оптимальної продуктивності.
- GXP – конструкція GXP Gutter Seal знижує тертя та вагу, покращуючи плавність обертання та продуктивність.